ING Bank Śląski. Awaria – Klienci nie mają dostępu do systemu


Od około godz. 15 trwa awaria w ING Banku Śląskim. Klienci nie mają dostępu do systemu internetowego i aplikacji mobilnej. Są również problemy z płatnością kartą, wypłatą gotówki z bankomatów, a także z działaniem infolinii.

Komunikat na stronie banku głosi: „Występują przejściowe trudności z działaniem bankowości internetowej Moje ING i aplikacji mobilnej Moje ING mobile. Pracujemy nad rozwiązaniem problemów”. Na profilu na Facebooku bank podał, że są również problemy z płatnością kartą i wypłatą gotówki z bankomatów, a także z działaniem infolinii.

 

Rzecznik prasowy banku Piotr Utrata poinformował, że problemy z systemem bankowym zaczęły się około godz. 15. 


– Wszystko wygląda na to, że awaria dotyczy infrastruktury sieciowej banku – powiedział. Jak podkreślił, w miarę możliwości sukcesywnie będą uruchamiane usługi.

– Obecnie działa w trybie ograniczonym możliwość płacenia kartami, niebawem – mam nadzieję – zostaną uruchomione bankomaty i system internetowy – powiedział.


Zobacz Też: Ukraina : Trump odwołuje spotkanie z Putinem. Pokłosie rosyjskich działań wobec Ukrainy


Komentarze: